Wednesday, May 10, 2006

Menanti Sebuah Jawaban

Aku tak bisa luluhkan hatimu
Dan aku tak bisa menyentuh cintamu
Seiring jejak kakiku bergetar
Aku tak terpagut oleh cintamu
Menelusup hariku dengan penuh harapan
Namun kau masih terdiam membisu

c/o Sepenuhnya aku ingin memelukmu
Mendekap penuh harapan tuk mencintaimu
Setulusnya aku akan terus menunggu
Menanti sebuah jawaban tuk memilikimu

Betapa pilunya rindu menusuk jiwaku
Semoga kau tahu isi hatiku
Dan seiring waktu yang terus berputar
Aku masih terhanyut dalam mimpiku

Menanti Sebuah Jawaban - Padi

Pernah sedikit masa dulu, aku menangis terharu mendengar bait-bait lirik ini. Dan aku juga pernah dulu menangis kesengsaraan apabila acapkali memainkan kembali lagu ini. Cepat sungguh masa berlalu. - T fOr tEdiOuS

9 comments:

wetbenang said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Efarojie said...

ted, dlm idup ni perkara yg paling susah adalah membuat keputusan...sebab walaupun cuma ada satu jalan ke arah keputusan itu....kita masih boleh memilih samada utk menerima ataupun menolaknya..asalkan semuanya dibuat dgn penuh pertimbangan...

Anonymous said...

akak dah cakap dahhhhh.... akak dah sound dahhhh... degil sangat kan? tak nak dgr nasihat kannnn? hah! dengar ler lagu padi tu sampai lebam... dah lebam pun kannn? hahahaha!

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anonymous said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»