Monday, May 08, 2006

'Ali Syaitan'

12.14 a.m
Isnin yang sunyi....

Awal pagi Isnin 8hb.. duduk depan t.v, tengok cite Ali Setan sambil buat draft untuk entry blog. Gigih katenye. Aku dah macam orang giler tergelak sorang-sorang tengok babak Ali Setan yang nak mengorat Asmidar tu. Bila tengok Ogy masa muda-muda dulu, aku teringatkan Ruzana. Saling tak tumpah macam Ogy. Aku memang rindukan Ruzana.

Aku pun hairan, even jalan citernye terang-terang 'cliche' dengan citer cinta yang lain, tapi Ali Setan tak pernah buat aku bosan dengan baris-baris dialog yang boleh buat aku gelak dan hafal. Huhuhuhuhu

"Tipah tertipu bang! Tipah tertipu".

Haiyohhhh.... trademark Sheila Majid dari dulu sampai sekarang. Tu la filem Sheila Majid yang first dan jugak yang terakhir. Ade lagi, ade lagi...

"As, apa jua dari kau, racun pun aku sanggup terima".
Matilah.... makan racun katanya. Tak sanggup la aku makan racun. Baik makan hati kanzzz. Muahahaha... Ada lagi ni...

"Sudehhhhhhhh!!!! Jangan kau ucap kata cinta lagi. Aku jijik mendengarnya!". (Imagine gaya-gaya over-acting Ogy menghayati 'line' yang ni).

Muahahaha.. Aiyorrkkk.. Suka la mcam ni.

"Semakin As membencinya, semakin kuat cinta As padanya, Kak".

Hadoilaaa.... Apakah Maksudnya itu. Suka jugak la. Aku dah siap-siap golek atas sofa depan TV ni. Feeling berangan kan.

Sebelum melayan mata nak tidur ni, sempat lagi berangan dengar lagu-lagu oldies 'koleksion' aku.. Hati berdetik.. Rindunya pada seseorang. Rindu bukan kepalang. Bila lagi dapat ketemu.

'ting tong' (sungguh keji bunyi ni). Bunyi isyarat mesej dari O2 aku.

"Hey, Tedd buat apa tu? Dpt SMS 1000 free x? K la nak tdo. Gudnite n sleeptight". Mesej dari seorang teman. Mati la ber'sms' sampai kematu jari. Papai
..

11 comments:

mdsm said...

Hi, this is a very nice blog. Keep up the good work. Please feel free to visit my blog:

http://AllAboutJokes.blogspot.com/
http://All-About-Funny-Videos.blogspot.com/
http://all-about-trivia.blogspot.com/

Terima kasih...

Regards,
mdsm

ADam Dryx said...

Matilah!~~~~~

Sure ramai gi serbu kedai DVD carik DVD Ali Setan semata2 nak hapal dialog dan script nih!!! (sambil tangan sms tokeh DVD tanya ada tak DVD Ali Setan nih!!)

Hhahaahhaha!!! Tapi motiffff sesangat kalau buat camtukan??? Apa kes???

Hhaahahah!!!!

ADamDryx

nick said...

hm... ted kenal nick x?.. nick kenal ted.. u best frenz si faz kan?... hm.. ape2 pun nice blog.. dah link pun ke my blog.. tapak-sulaiman.blogspot.com

hm... dari dlu lagi asyik ader citer admire!!! saper la admire lu tu kan?.. adios.. take care!!

Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. gates for driveway michigan Concesionario kia http://www.literotica-com.info/shemalelingeri.html Cortisol and eczema Benz dealer mercedes miami Eva longoria lesbian kissing heshe hentia chicks with dicks Voice over ip consultants chicks with dicks uk shemales in india Chubby fat gay men pics dancing queen s club 7