Thursday, May 01, 2008

Heart-Throb List~!!

Dibawah adalah senarai yang mampu buat jantung aku nak terkeluar. Ini adalah entry membuang masa. Enjoy~!!

Exchange Glances with Good-Looking People

Ini adalah sangat common bagi aku dan bila kita bercakap tentang exchanging glances and bump into a very good-looking people, jantung kita secara tidak sengaja berdebar-debar kerana daripada sini kemungkinan ianya adalah titik tolak ‘our love at first sight’ dan 99% diantara kita akan menoleh untuk kali kedua sekurang-kurangnya untuk memastikan pihak kedua memberi respon dengan senyuman ataupun sebaliknya.



Black and Red Combination

I came across during my 25th birthday, bertemakan merah hitam and I found it was tremendously sexy, lusty, and alluring combo. Sejak tu, aku mula obsess mengaplikasi warna merah dan hitam dalam segala medium. Baik pakaian harian mahupun bantal diatas katil aku. Red is so lusty, black is so mysterious though. Red Hot Chili Benggala rulezz~!!

Cavalli Range

My fave designer’s label selain D&G. Setiap motive pada koleksi pakaian Cavalli, buat aku nak bakar baju2 dia sebab sakit hati sangat oleh kerana koleksinya terlalu ‘grandeur’. Fire! Fire! Help!


Tanned and Bronze Smooth Skin

‘Best Tanned and Bronze Smooth Skin Award’ masih lagi dipegang oleh J.Lo. Kalau letak ice-cream and chocolate atas kulit dia yang tanned tu, yum yum tasty!!



D&G Studded Jeans Range

Sumpah, aku rasa rangkaian jeans terbaik dan ter’cool’ masih lagi dipegang oleh pasangan suami & suami, Dolce & Gabbana. Tahap ke’heart-throb’annya sampai aku berniat nak terbang sendiri ke Milan dan rompak butik orang2 tua ni kat sana. Banzai~!!

Melly Goeslow

Suara husky minah ni sangat berhantu. Masakan tidak, dengar je dia menyanyi, terus meremang semua bulu yang ada. Bila lah agaknya suara aku boleh mencapai tahap husky macam tu. Let’s Dance Together~!!


Punto Blanco Undies

Jenama undies ni adalah jenama idaman aku sejak dulu lagi. Dengan variety yang sangat gorgeous, chic and sexy membuatkan kita seperti mahu berjalan2 di KLCC hanya memakai jockstrap sahaja. Bubbly butt u hav~!! Miow~!!


Scandinavian Accents

Meremang bulu roma bila orang-orang Scandinavian ni converse dengan aku. Aku pun pelik kenapa accent diorang sangat sexy and charming sampai aku boleh goosebumps. ‘Loaf-ly stuff u haf h-eer’. Eww~~

Cute Butt

Cute butts, drive me nuts!! Pengsan~!




Latinos

Kegilaan wajah2 Latin yang menjadi-menjadi sejak penayangan soap opera negara2 Latin suatu ketika dulu seperti La Usurpadora, Rosalinda, Mis Tres Hermanas dan sebagainya. Masing-masing memasang angan2 untuk menikahi Carlos Daniel la, Paulina Martinez la, Fernando Jose la, Lisa Estrada dan sebagainya. Tak dinafikan, ini termasuklah aku sendiri. Hehehe. Memandang wajah mereka terus jatuh Horny~!! Tequeiro, mia amor~!!

50’s – 60’s Era

Kalau diberi pilihan, semestinya aku memilih era 2020, 50-an dan 60-an berlatarkan kota New York, London ataupun Paris untuk aku menghabiskan hayat aku. Era-era sebegini begitu sexy, classy, dan mempesonakan dengan lagenda Sinatra, Hepburn, James Dean, Presley, Marlon brando dan Monroe. Hidangan filem-filem dari era tersebut begitu mendebarkan jantung. And the way you look tonight~!!

Solid Voice; Sinatra, Andy Williams, Buble, Iglesias

Hati ini pasti akan jatuh tatkala mendengar suara sexy Sinatra menyanyikan lagu-lagu indah. Hati berderap kencang dengan solid voice nya yang begitu menusuk sanubari. Ewww .. karat la pulak~!!



Whiskey

My ‘All-Time-Fave’ brand semestinya Chivas Regal. No komen~!!




Beach Bods

‘Anugerah Badan Pantai yang Menggiurkan’ dalam senarai aku adalah semestinya Hugh Jackman, Enrique Iglesias, David Beckham (definitely~!) Jennifer Lopez semestinya dan Gisele Bundchen. Figura Iglesias, sangat inspiring untuk aku terus gigih pumping seratus kali sehari dan cita-cita di hati untuk menayang ‘beach bods’ aku di keramaian Pavilion. Am awfully buff~!!

Rachel Leigh Cook

Cute tahap cipan~!! Aku nak girlfriend aku sebijik macam dia ni, Kalau tak, aku rela membujang sampai tua. ‘She’s All That~!!




Winona Ryder

Sorang lagi cute babe yang sentiasa menambat sanubari sejak zaman-berzaman. Dengan potongan rambut pendek ala tomboy, hati telah jatuh pandang pertama dengan Ryder dalam ‘Edward the Scissors Hands’. Adik Manis~!!


J.Lo

‘Sexy woman alive!’. Nak pengsan tengok keseksian J.Lo dalam klip video ‘Love Don’t Cost a Thing’ sampai nak terkeluar jantung dek berdebar menahan degup. Aummm~!!

Tom Ford


He’s sexy, cheeky and captivating. Dia adalah salah seorang bekas Creative Director untuk Gucci sebelum memulakan label miliknya sendiri. He’s kinda old yet still hot. Way to go, Hon~!!

Marcus Schenkenburg

Antara model tetap Calvin Klein selain Kate Moss dan Antonio Sabato Jr. He’s got a perfect height, body, hair and everything. Melihat kempen-kempennya seperti melihat gambar-gambar porno dalam Playgirl. Berjejer air mata~!!


Richard Gere

Richarad Gere dalam ‘American Gigolo’, sungguh menggiurkan. Manakala dalam ‘Pretty woman’, sungguh charming dan gorgeous. Tak terkira banyak kalinya aku mengulang tonton filem2 tersebut semata-mata untuk memasang angan-angan agar dapat mimpi yang indah2 sebelum tidur. Mimpi Basah~!!

No comments: