Saturday, September 06, 2008

5 Nama Dalam Kepala Otak Aku~!!

Entry kali ini adalah tuntutan daripada tagged yg dikenakan oleh Isis Natasha itu. Walaupun agak berkurun nak menyiapkan tagged ini, untuk pengetahuan, amat malas menjawab soalan-soalan yang tak bervisi ni.

Name 5 people you can think of right off the top of your head. Don't read the questionaire underneath until you write the names of all 5 people. This is alot funnier if you write the names randomly. No Cheating!!

1. Ruzana


2. Kak Shashu


3. Keith
No pic available.. ada hard copy je.. tak pulak aku gigih nak gi scan.

4. Lily


5. Kast


Reminder : Don't read ahead unless you fill above names first!

Question 1 : How do you meet 1?
Ruzana, dia adalah ex-gf aku yang aku jumpa dia masa study dulu kat ITM. Masa tu aku part 6 dan dia part 1 dan kami course yang berbeza. Cinta berputik bila kitorang keje part-time sama-sama kat one Utama. The best thing, dia yang mengorat aku. Sbb dia cute aku pun mengorat la dia balik.

Question 2 : On the Scale od 1 - 10, how you rate your relationship with no 1?
5 kot since kitorang dah takde apa-apa hubungan melainkan kawan sahaja.

Question 3 : How long have you known 4?
Lily adalah a person yang paling lama aku kenal dalam list ni. Aku kenal dia masa tingkatan 1 lagi iaitu tahun 1995. Kalau dihitung berapa lamanya kami kenal, sudah semestinya 2008 - 1995 = 13 tahun. She's one of my best friend. BFF~!!

Question 4 : How do you know number 3?
Keith juga one of my-ex. He's American yang mempunyai PR status di Malaysia since dia mempunyai company milikannya di Kuala Lumpur dan juga Kuching. Kami bertemu ketika aku sedang menghirup teh berseorangan di Dome KLCC. Di seberang selang beberapa meja dihadapan aku, this person keep staring at me dan melemparkan senyuman paling manis di alam semesta. Dengan fizikalnya Ya Ampun~!! Bunuh diri~!! I cudnt resist him. Dia terlalu hot untuk aku jual mahal dan aku membalas dengan melemparkan kembali senyuman paling gedik pernah aku bagi. Boleh imagine how bitch I was? Ala tak luak pun senyum. Bukan susah pun. Dengan senyuman tu jugak aku mampu duduk di salah sebuah Kondo milikannya di sekitar KLCC itu. So, kalau nak berumah tangga dengan jutawan, just be yourself and ayat mesti power~!! Tip ini berguna kepada mereka yang sudah bersedia untuk menjadi suri rumah. Ayayayaya

Question 5 : Where 5?
Kast, kemungkinan berada di rumahnya di Wangsa Melawati atau di kantornya di Ampang atau di rumah spouse nya di Subang atau di Jalan TAR membeli kain.

Question 6 : A Fact about number 1?
Fakta yang tidak boleh di sangkal mengenai Ruzana, she's cute dari hujung rambut ke hujung kaki. Attitude juga saling tak tumpah macam Amy Mastura.

Question 7 : Who is no 4 going out with?
Buat masa ini, Si Lily ni keluar dengan skandal dia dan berkepit 24 jam.

Question 8 : What does no 1 do for living?
Ruzana, she's still studying. Final semester Degree in Business kat ITM Shah Alam.

Question 9 : Would you live with number 3?
There is no would. I had.

Question 10 : What do you like about no 2?
Kak Shashu, adik Sharifah Kirana ni adalah antara orang yang aku suka kalau nak bersembang. Dia lemah lembut, baik sangat, cantik dari kakak dia (matila Datin Sharifah Kirana sentap kan. Fakta kan?), she's very lenient dalam kerja, pendek kata, I like her from head to toe.

Question 11 : Do you miss number 5?
Kast? Mutif rindu? jarak rumah we all hanyalah sekangkang kera. Tapi jumpa sekurang-kurangnya seminggu sekali.

Question 12 : Would you make out with number 4?
Lily? Never~!! Dia perempuan yang gumuk dan tembam. I like supermodel type~!!

Question 13 : What is your opinion of number 2?
Alamak soalan ni gua dah jawab la bai. Sama juga. Lemah-lembut, cantik etc. Sigh~!! Bila nak abis soalan ni.. Penat plak menaip.

Question 14 : What is your fave memory with number 5?
Memori terindah? Bersahabat dengan dia adalah memori yang terindah. MAti la kau~!!

Question 15 : What would you do if number 1 going out with number 2?
Ruzana & Kak Shashu? Keluar la.... Ade aku Kesah?

Question 16 : ever had a long conversation with number 5?
Selalu. Semestinyalah. Dia la Kak Sri Siantan aku.

Question 17 : have you ever slept at number 2's house?
Tak pernah~!! Nak mampus kena pelangkung dengan laki dia?

Question 18 : Do you hang out with number 3 often?
Dulu-dulu selalu. Tapi bila bercerai dengannya tidak lagi

Question 19 : Who do you known the longest?
Lily... ala sume aku dah ckp la tadi.

Question 20 : How often do you talk to number 1?
Kitorang tak cakap. Kitorang sms je, Kalau cakap bila aku benar-benar rindu kat dia je.

Question 21 : What about number 2?
Almost everyday. Semestinyalah bercakap mengenai bisnes kitorang.

Question 22 : Have you ever thought 3 more than a friend?
I had la darling~!! dah berpacaran pun.

Question 23 : May be you want to go out for a date with number 5?
Nak mampus date? Allo allo we are mate la. BFF. Keluar window shopping tu selalu la.

Question 24 : Do you dream about number 2?
Dream about apa? Dia dah berlaki beranak sume la.

Question 25 : What did number 4 did to you that you never forget?
Adalah. Rahsia. Makan hati siot~!!

Question 26 : What have you done to number 1 that she never forget?
Semestinya la masa aku confront dengan dia dulu & cakap ' I suka u~!!' sambil muka merah padam, Bodoh la tapi berbaloi.

Question 27 : What is number 3's hobby?
Hobi dia? Sepanjang berpacaran dengan dia, dia tidak mempunyai hobi kot. Kerja adalah kehidupan dia. Kalau hobi dikatakan perkara yang kita buat masa terluang, waktu senggangnya semestinya la spend masa dengan aku, teman aku bershopping ( ahhh perempuan simpanan sangat~!!)

Question 28 : Who do u want to tag?
Kash
Kast
Louie

[T] iS tEdDiE VeNtiMiGLiA

1 comment:

Anonymous said...

TQ memasukkan aku dlm list name ittew~maTILAkan abg sri siantan~


p/s:motif ko retouch gambar aku. aku tetap akan vouge bergambar versi alami~gtewwwww!